Nazad na vijesti
E-trgovina pokreće daljnji rast dostave paketa
15. ožujak 2018.

E-trgovina pokreće daljnji rast dostave paketa

U siječnju 2018. godine, Hpekpres (www.hpekspres.hr), ekspres dostavna služba Hrvatske pošte, doživjela je ogroman porast broja paketa, odnosno 40% više u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

U siječnju 2018. godine, Hpekpres (www.hpekspres.hr), ekspres dostavna služba Hrvatske pošte, doživjela je ogroman porast broja paketa, odnosno 40% više u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Takav velik broj posljedica je rastućeg sektora e-trgovine. Sve više kupaca kupuje online, te se količina paketa povećava i s obzirom na broj i s obzirom na volumen. U smislu prihoda, može se sa sigurnošću reći da su logističke kompanije više nego zadovoljne takvim razvojem događaja, ali to predstavlja i operativne izazove. Svaki, a posebno značajan, rast poslovanja mora biti popraćen jednakim rastom ljudskih resursa i tehnologije, osobito informatičke i komunikacijske tehnologije.

Tradicionalni modeli dostave ne mogu slijediti povećanu potražnju bez većih troškova transporta. Stoga veliki poštanski operateri, uključujući Hrvatsku poštu, istražuju različite mogućnosti poput automatiziranja razvrstavanja paketa, prethodne obavijesti o dostavi te kognitivne/prediktivne 24/7 logistike. Paketi će se u budućnosti dostavljati na lokaciju u kojoj se nalazite u danom trenutku putem praćenja Vašeg mobilnog GPS signala, bez potrebe za fizičkom adresom. Uloga kurirskih službi također će se promijeniti, te možemo očekivati da će one postati prodavatelji koji prodaju robu izravno iz vozila.

Današnji moderni klijenti žele potpunu kontrolu nad dostavom paketa, te očekuju da dostava bude brza i jeftina, ako ne i besplatna. Na nekoliko razvijenih tržišta već se prilikom kupnje u internetskim trgovinama nudi dostava isti dan.

Kako bi se udovoljilo sve većim zahtjevima klijenata, kurirske tvrtke moraju uložiti u (IT) infrastrukturu i stalno pratiti tehnologije koje uzrokuju značajne promjene na tržištu te hit trendove, uz dubinski uvid u ono što se neće promijeniti u sljedećih 5-10 godina. Imajući to na umu, te uz razvoj novih modela dostave, isporuka paketa postat će jednostavnijom, jeftinijom i bržom te će klijenti zauzvrat postati zadovoljnijima.

Hrvatska pošta sa svojom Razvojnom strategijom Pošta2022 prepoznaje novonastale trendove te su stoga digitalizacija i korporativna odgovornost dva temelja i razvojne filozofije koje će nam omogućiti da ostvarimo svoju misiju: Hrvatska pošta – građanima na usluzi.

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se