AmCham Croatia Live with Harvard Business Review Press 12.11.

AmCham u suradnji s Harvard Business Review Press-om donosi vrhunske pisce knjiga o menadžmentu. Na ovom on-line događanju profesor London Business School Gary Hamel, kojeg je The Wall Street Journal rangirao kao najutjecajnijeg svjetskog poslovnog mislioca, i koautor i suosnivač Managementr Lab-a Michele Zanini, predstavili su ključne uvide iz svoje nove knjige Humanocracy.

Humanokracija: Stvaranje nevjerojatnih organizacija poput ljudi u njima

Sada su nam više nego ikad potrebne organizacije koje su otporne, odvažne i nadahnjujuće. Nažalost, tipična organizacija, preopterećena birokracijom, inertna je i plaha. Možemo i moramo bolje.

Na ovom događanju govornici su pružili vodič za organizacije da postanu prilagodljivija, inovativnija i zanimljivija mjesta za rad primjenjujući načela i prakse humanokracije.

U svijetu promjena i izazova, najveći rizik za održivi uspjeh predstavlja model upravljanja zahvaćen birokracijom koji potkopava otpornost, guši kreativnost i ruši inicijativu. Već smo preoblikovali poslovni model za učinkovitost, brzinu i odziv. Sada je vrijeme da se preinači model upravljanja za prilagodljivost, inovativnost, angažman.

Pogledajte snimke događanja Harvard Business Review Press-a.

• 12. studeni 2020
  • 17:00h - 18:00h
  • Webinar
Rasprodano
O autorima

Gary Hamel dugogodišnji je predavač na Londonskoj poslovnoj školi. Napisao je 20 članaka za Harvard Business Review i objavio pet knjiga za Harvard Business Review Press, uključujući The Future of Management (2007), koja je proglašena Amazonovom poslovnom knjigom godine. Wall Street Journal Hamela je rangirao kao najutjecajnijeg svjetskog poslovnog mislioca, dok ga je Financial Times označio kao "inovatora u upravljanju". Zajedno s Michele Zanini, Hamel je suosnivač Management Lab-a, organizacije koja gradi tehnologiju i alate za potporu inovacijama u upravljanju.

Michele Zanini suosnivač je Management Lab-a. Zajedno s Garyem Hamelom, Zanini pomaže organizacijama da postanu otpornija, inovativnija i zanimljivija mjesta za rad. Zanini je prethodno bio pridruženi partner u tvrtki McKinsey and Company. Zanini je također proveo pet godina kao analitičar u korporaciji RAND. Zaninijevi radovi objavljeni su u Harvard Business Reviewu, Financial Timesu i Wall Street Journalu. Zanini je diplomirao na John F. Kennedy School of Government na Sveučilištu Harvard i na Postdiplomskoj školi Pardee RAND.

O programu u suradnji s HBR Press-om

Webinari uživo s autorima HBR Press-a

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se