Nazad na vijesti
Zlatom nagrađena suradnja Podravke i Leda
6. studeni 2019.

Zlatom nagrađena suradnja Podravke i Leda

Lino Lada – tajna najboljeg sladoleda na svijetu

Lino Lada sladoled, nastao u suradnji Podravke i Leda, proglašen je najboljim na svijetu. Na prestižnom svjetskom natjecanju održanom u Švedskoj, International Ice Cream Consortium zlatom je nagradio jedinstven okus i izgled Lino Lada sladoleda.

Lino Lada duo sladoled kombinacija je fine kreme od lješnjaka i mliječne kreme, a obavijen je dvostrukim mekanim preljevom od nougata i mliječne čokolade koji se topi pri svakom grizu te predstavlja inovaciju na tržištu sladoleda. Izgled sladoleda u obliku staklenke Lino Lade dodatno osnažuje užitak ledene varijante najdražeg kremnog namaza.

„Kako je Lino Lada sa širokom paletom okusa postala omiljeni brand kremnih namaza, pokazala se potreba za širenjem tog jedinstvenog okusa i na druge, srodne kategorije poput sladoleda. Upravo je inovativnost i nadogradnja Podravkinih perjanica temelj na kojem gradimo svoj uspjeh, a posebno nas veseli kada to činimo u suradnji s našim partnerima, domaćim kompanijama. Tako je Podravka inicirala razvoj Lino Lada sladoleda, a idealan partner za suradnju bio je Ledo, vodeći proizvođač sladoleda na tržištu Hrvatske zahvaljujući svojoj kreativnosti, ideji i tehnologiji izvedbe. Ovom suradnjom jedinstveni okus i doživljaj Lino Lada namaza pretočen je u ledeno iskustvo koje je oduševilo potrošače diljem svijeta i svjetske stručnjake.“ – izjavila je Vesna Višnić, direktorica Poslovnog programa dječja hrana, slastice i snack iz Podravke.

Podravka je svoj dvobojni kremni namaz razvila i počela proizvoditi 1998. godine, a danas se, u čak pet okusa, nalazi na policama u više od 20 zemalja na svim kontinentima. Najpopularniji okus i dalje je Lino Lada duo, koja je sada dostupna i u obliku neodoljivog sladoleda. Podravka kontinuirano prati preferencije potrošača kremnih namaza i nastoji ponuditi nove okuse kao nagradu za vjernost brandu Lino Lada.

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se