AmCham Croatia Live with Harvard Business Review Press 21.10.

AmCham u suradnji s Harvard Business Review Press-om donosi vrhunske pisce knjiga o menadžmentu. Na ovom on-line događanju profesori Harvard Business School Marco Iansiti i Karim Lakhani govorili su o idejama iza knjige Competing in the Age of AI.

Naše globalno gospodarstvo transformira nova generacija tvrtki izgrađenih na digitalnim mrežama, podacima i AI. U svojoj knjizi Competing in the Age of AI, profesori Harvard Business School Marco Iansiti i Karim Lakhani pokazuju kako tvrtke mogu preispitati način rada u ovoj novoj eri. Primjena čak i relativno jednostavne umjetne inteligencije u poduzeću kako bi se omogućili operativni procesi može ukloniti ograničenja rasta, rušeći tradicionalna ograničenja razmjera, opsega, pa čak i učenja, zasjenjujući tradicionalne upravljačke metode. Međutim, uz velike strateške prednosti, nova generacija tvrtki temeljenih na umjetnoj inteligenciji također generira velike nove izazove, od široko rasprostranjene algoritamske pristranosti, do pojačavanja lažnih informacija. Odgovor na ovu transformaciju uključuje ponovno preispitivanje načina rada tradicionalnih tvrtki i pokretanje glavnih promjena u tradicionalnim sektorima gospodarstva.

Osmišljavanje tvrtke oko podataka, analitike i umjetne inteligencije čak i starim tvrtkama može omogućiti ogroman rast. Iako je transformacija očito izazov, ona je obavezna za organizacije koje žele preživjeti u našem novom dobu vođenom umjetnom inteligencijom, a potencijal za uspon je ogroman.

Pogledajte snimke događanja Harvard Business Review Press-a.

• 21. listopad 2020
  • 16:00h - 18:00h
  • Webinar
Rasprodano
O autorima

Marco Iansiti, profesor je poslovne administracije na Harvard Business School, te voditelj odjela za upravljanje tehnologijama i operacijama i digitalnu inicijativu. Iansiti je stručnjak za digitalne inovacije, s posebnim naglaskom na strategiju i transformaciju poslovnih i operativnih modela. Savjetuje tvrtke Global 1000 o digitalnoj strategiji i transformaciji i provodio je istraživanja na raznim organizacijama, uključujući Microsoft, Facebook, IBM, Amazon, Alibabu i Google, među mnogim drugima.

Karim R. Lakhani profesor je poslovne administracije na Harvard Business School. Osnivač je i kodirektor Laboratorija za inovacijsku znanost na Harvardu, glavni istražitelj NASA-inog laboratorija na Harvardskom institutu za kvantitativne društvene znanosti i fakultetski suosnivač Digitalne inicijative pri HBS-u. Također je predsjedatelj Harvardskog programa poslovne analitike. Specijalizirao se za upravljanje tehnologijom i inovacije. Član je Upravnog odbora korporacije Mozilla i nekoliko startupa temeljenih na AI.

O programu u suradnji s HBR Press-om

Webinari uživo s autorima HBR Press-a

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se