AmCham Croatia Live with Harvard Business Review Press 25.6.

AmCham u suradnji s Harvard Business Review Press-om donosi vrhunske pisce knjiga o menadžmentu. Ovaj put gost govornik je bila Shannon Huffman Polson autorica knjige "Faktor borbenosti: hrabrost, otpornost i vodstvo u organizaciji u kojoj dominiraju muškarci".

U Faktoru borbenosti: hrabrost, otpornost i vodstvo u organizaciji u kojoj dominiraju muškarci Polson priča iskrene priče o borbi i karijeri žena vojnikinja, detaljno opisujući kako su prevladale nedaće i kako drugi mogu učite iz njihovih iskustava. Likovi u knjizi uključuju Heather Penney, jednu od prvih ženskih pilota F-16; generalicu Ann Dunwoody, prvu žensku generalicu s četiri zvjezdice u američkoj vojsci; pomorsku zapovjednicu Amy McGrath, prvu ženu koja je letjela avionom F/A-18 u borbi - i desetke drugih nezaustavljivih žena koje su tamo stigle prve; uključujući Polson. Te su se žene naučile voditi na najvišim razinama u najkompliciranijoj, najizazovnijoj organizaciji u kojoj dominiraju muškarci.

Dok se neki usredotočuju na strast i upornost, za Polson, borbenost je vještina; ona koju se može naučiti kako bi pomogla ljudima da prevladaju strah, neizvjesnost i dostignu svoj puni potencijal. Pored prenošenja uvida ovih izvanrednih žena, ona u knjizi dijeli taktičke vježbe kako bi ljudima pomogla da razviju borbenost kroz tri faze - predanost, učenje i pokretanje.

Pogledajte snimke događanja Harvard Business Review Press-a.

• 25. lipanj 2020
  • 18:00h - 19:00h
  • Webinar
Rasprodano
O autoru

Shannon Huffman Polson služila je kao jedna od prvih žena koja je letjela helikopterom Apache u američkoj vojsci. Njena karijera kao časnika vojske i vođe zrakoplovnih napada širom svijeta traje gotovo deset godina. Pored vojne službe, provela je pet godina vodeći i upravljajući u korporativnom sektoru, u Guidantu i Microsoftu. Kao dinamičan govornik, Polson se obraća tisućama ljudi godišnje u velikim organizacijama o temama vezanim za vodstvo, hrabrost, otpornost i borbenost. Ona i njen suprug Peter imaju dva energična sina.

O programu u suradnji s HBR Press-om

Webinari uživo s autorima HBR Press-a

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se