
AmCham u suradnji s Harvard Business Review Press-om donosi vrhunske pisce knjiga o menadžmentu. Na ovom on-line događanju Keith Ferrazzi predsjednik Ferrazzi Greenlight i The Greenlight Research Institute je predstavio ključne uvide iz svoje nove knjige Competing in the New World of Work.
Kako radikalna prilagodljivost odvaja najbolje od ostalih
Umjesto da se vratimo na posao, ne bismo li trebali ići naprijed na posao?
Pandemija je natjerala organizacije i timove da se prilagode novim, često boljim načinima rada. Pa zašto ne preskočiti "povratak u normalu" i redizajnirati rad na temelju onoga što smo naučili u krizi?
Sada možemo. Na temelju 2000 intervjua s menadžerima koji su se borili s pandemijom, knjiga Competing in the New World of Work dokumentira točno ono što smo naučili tijekom pandemije i izlaže plan koji trebamo koristiti kako bismo ostali konkurentni u budućnosti.
Voditeljima, timovima i organizacijama koji su spremni za budućnost protiv neizbježnih šokova sutrašnjice, Ferrazzi i koautori Kian Gohar i Noel Weyrich daju naziv za način razmišljanja koji je sada najpotrebniji: "radikalna prilagodljivost", osnovni skup vještina koji uključuje suradnju, agilnost i predviđanje.
Svatko ga može razviti slijedeći sveobuhvatni okvir knjige i djelotvorne savjete, uključujući kako:
“Nadolazeće godine oporavka i obnove nude povijesnu priliku za preuređenje naših organizacija i naše budućnosti, ali samo ako to prihvatimo kao prijelomnu točku za istinsko ponovno otkriće”, pišu autori.
Natjecanje u novom svijetu rada nudi smjelu novu viziju budućnosti organizacija i njihovih čelnika, nadahnjujući ih da budu digitalni, distribuirani, uključivi, otporni, empatični i pobjednički.
Keith Ferrazzi je predsjednik Ferrazzi Greenlight i The Greenlight Research Institute, gdje radi na identificiranju ponašanja koja blokiraju globalne organizacije u postizanju svojih ciljeva te ih transformira podučavajući nova ponašanja koja povećavaju rast i vrijednost za dioničare. Bio je glavni direktor marketinga u Deloitte-u i Starwood Hotelima.
Keith je autor najprodavanijih knjiga New York Times-a Who's Got Your Back i Never Eat Alone, te je čest suradnik Harvard Business Review-a, Forbes-a, Fortune-a i mnogih drugih vodećih publikacija.
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 350 članova, koji zapošljavaju oko 100.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se