Glass Half Broken - Live with Harvard Business Review Press

AmCham u suradnji s Harvard Business Review Press-om donosi vrhunske pisce knjiga o menadžmentu. Na ovom on-line događanju Colleen Ammerman direktorica Harvard Business School Gender Initiative i Boris Groysberg profesor poslovne administracije na Harvard Business School, predstavili su ključne uvide iz svoje nove knjige Glass Half Broken.

Razbijanje barijera koje još uvijek sputavaju žene na poslu

Stakleni strop i dalje je prisutan, unatoč prekretnicama koje su postignute u borbi za ravnopravnost spolova. Zamislite što je ispod stropa: žene koje dovršavaju poslove u uredu, rade pod nepravednim pretpostavkama i zaobilaze ih pozicije za koje su kvalificirane. Činjenica je da su žene premalo zastupljene na pozicijama moći. Udio ženskih izvršnih direktorica bori se da razbije 10 posto u različitim indeksima. S obzirom na zamah koji su potaknuli nedavni katalizatori, poput pokreta #MeToo i imenovanja Kamale Harris za američku potpredsjednicu, nema boljeg vremena za nastavak čišćenja puta prema rodnoj jednakosti.

U knjizi Glass Half Broken, Colleen Ammerman i Boris Groysberg, oboje s Harvard Business School, započinju duboko istraživanje zašto su ženske karijere i dalje ograničene i pokazuju kako pojedinci, menadžeri i organizacije mogu pomoći u uklanjanju rodnih razlika koje i dalje postoje.

Ammerman i Groysberg prikazuju putovanje zaposlenice, od početkog nivoa pa sve do dvorane za sastanke uprave. Autori su anketirali preko 275 menadžerica širom svijeta, obuhvaćajući razne industrije. Čitatelji se povezuju s ovim stvarnim ženama, učeći njihove jedinstvene priče, iskustva i izazove.

Pogledajte snimke događanja Harvard Business Review Press-a.

• 14. lipanj 2021
  • 14:00h - 15:00h
  • Webinar
Rasprodano
O autorima

Colleen Ammerman direktorica je Harvard Business School Gender Initiative, koja katalizira i provodi najmodernija istraživanja kako bi transformirala praksu, omogućila vođama pokretanje promjena i unaprijedila jednakost u poslu i društvu. Ammerman nadgleda portfelj aktivnosti inicijative, uključujući angažman bivših studenata, događanja, znanstvenu suradnju i širenje istraživanja. Ammerman je autor nastavnih materijala o rodu i radu i istraživač je u Life and Leadership After HBS, longitudinalnom istraživanju života i karijere bivših studenata Harvard Business School.

Boris Groysberg profesor je poslovne administracije u jedinici za organizacijsko ponašanje na Harvard Business School. Dobitnik je brojnih nagrada za svoja istraživanja koja se usredotočuju na izazov upravljanja ljudskim kapitalom u malim i velikim organizacijama širom svijeta. Groysberg je autor nagrađivane knjige Chasing Stars: Mit o talentu i prenosivost izvedbe. Čest suradnik Harvard Business Review-a, napisao je mnogo članaka i studija slučaja o tome kako tvrtke zapošljavaju, angažiraju, razvijaju, zadržavaju i komuniciraju sa svojim talentiranim zaposlenicima. Prije nego što se pridružio Harvard Business School, radio je u IBM-u.

O programu u suradnji s HBR Press-om

Webinari uživo s autorima HBR Press-a

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se