Nazad na vijesti
Vaučeri za digitalizaciju i dijagnostiku kibernetičke otpornosti
21. rujan 2023.

Vaučeri za digitalizaciju i dijagnostiku kibernetičke otpornosti

Iskoristite bespovratna sredstva EU i unaprijedite digitalno poslovanje Vaučerima za digitalizaciju.

Vaučeri za digitalizaciju nastali su u projektu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026. Ovime se želi omogućiti mikro, malim i srednjim poduzetnicima pristup specifičnim uslugama u područjima kibernetičke sigurnosti i strategije digitalne transformacije. U nastavku pročitajte zašto biste baš vi mogli iskoristiti neki od vaučera i unaprijediti svoje digitalno poslovanje.

Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije

Strategija digitalne transformacije obuhvaća definiranje ciljeva i kreiranje mjera za njihovo ostvarenje te treba biti usklađena s poslovnom strategijom poduzeća, odnosno s poslovnim planom i ciljevima. U sklopu ovoga Vaučera pružat će se usluge strategije usvajanja cloud tehnologija, analiza i optimizacija poslovnih procesa te učinkovito upravljanje digitalnom transformacijom.

Ove će usluge pokriti aktivnosti poput procjene trenutne infrastrukture, razvoja strategije za migraciju u cloud, snimanje dogovorenih poslovnih procesa i razumijevanje poslovne okoline poduzeća, analize manjkavosti trenutnog procesa, izrade prijedloga poboljšanja poslovnih procesa i usklađivanja prijedloga s kratkoročnim i dugoročnim ciljevima organizacije te mapiranja prijedloga optimizacije s dostupnim tehnologijama.

Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti

Aktivnosti vaučera uključuju provjeru kibernetičke sigurnosti poduzeća, ali i analizu prikupljenih podataka i definiranje dodatnih poboljšanja sustava te generiranje izvještaja. Ovaj vaučer uključuje usluge sigurnosne provjere sustava, penetracijska testiranja i testiranja ranjivosti te edukaciju o osnovama kibernetičke sigurnosti. Time će se pokriti aktivnosti poput provjere zrelosti poslovnih procesa, aktualnih mjera sigurnosti te uočavanja propusta i davanja smjernica za poboljšanje.

Tko se sve može prijaviti?

Prijaviti se mogu pravne ili fizičke osobe definirane kao mikro, malo ili srednje poduzeće, isključivo putem eNPOO-a. Broj zaposlenih jedini je uvjet, pa tako za Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije prijavitelj mora imati minimalno tri zaposlenika, dok je za Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti potrebno imati jednu zaposlenu osobu.

Za više informacija možete se javiti Spanovu timu na sales@span.eu.

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se