Emotivnom pričom o očevoj bezuvjetnoj ljubavi prema kćeri i njegovom putovanju punom izazova kojim želi osigurati ispunjenje njezine božićne želje, Coca-Cola nas uvodi ne samo u ovogodišnje blagdane već ujedno obilježava i 100 godina svojih popularnih blagdanskih reklama. Coca-Cola novom blagdanskom reklamom i kampanjom poručuje - „Ovog Božića daruj nešto što samo ti možeš darovati – sebe“.
Nova Coca-Cola božićna reklama "Pismo", nastala pod redateljskom palicom oskarovca Taike Waititija, koja je globalno već naišla na širok, pozitivan odjek, emitira se i na hrvatskim televizijskim kanalima.
Emotivnom pričom o očevoj bezuvjetnoj ljubavi prema kćeri i njegovom putovanju punom izazova kojim želi osigurati ispunjenje njezine božićne želje, Coca-Cola nas uvodi ne samo u ovogodišnje blagdane već ujedno obilježava i 100 godina svojih popularnih blagdanskih reklama. Coca-Cola novom blagdanskom reklamom i kampanjom poručuje - „Ovog Božića daruj nešto što samo ti možeš darovati – sebe“.
„Doista je posebno što ljudi povezuju Božić i Coca-Colu te smo neizmjerno ponosni na bogatu baštinu i tradiciju koja naš brend veže uz ovo doba godine. Nadamo se da će nova božićna reklama s dobro poznatim i omiljenim likom Djeda Božićnjaka unijeti radost i blagdansko veselje u kraj ove godine koja se pokazala izuzetno teškom za ljude diljem svijeta. Porukom koju kampanja nosi želimo potaknuti ljude da cijene trenutke u društvu najbližih, bilo da je riječ o virtualnim ili fizičkim trenucima, te da u njima budu istinski prisutni. Najbolji poklon koji ikome možemo darovati za Božić, ali i u bilo koje drugo doba godine, smo mi sami“, rekao je Vinko Kovačić, voditelj komunikacija Coca-Cole Adria.
Dolazak božićnog kamiona, pjesma „Praznici nam stižu“ te popularna reklama s polarnim medvjedima, samo su neki od brojnih nezaboravnih božićnih trenutaka koje smo tijekom nekoliko desetljeća imali priliku gledati na malim ekranima. Neizostavni dio ove duge tradicije ispunjene nadom i božićnom čarolijom svakako je i Coca-Colin Djed Božićnjak.
Iako smo svi upoznati s njegovim likom, koji je javnosti prvi puta predstavljen prije gotovo 90 godina, rijetki znaju sljedeće informacije:
Kao poseban poklon, Coca Cola božićni kalendar ovog prosinca donosi čarobna iznenađenja koja korisnici mogu dijeliti svakoga dana sve do 31.12. Svi oni koji 1. prosinca posjete https://www.coca-cola.hr/carolijapocinjekadsitu mogu otkriti što se krije iza prvih vrata.
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se