
Uz Finsku poštu, Hrvatska pošta postala je jedini poštanski operator koji se priključivanjem ovoj inicijativi posvetio postizanju nulte stope emisije ugljika do 2040. – deset godina prije cilja postavljenog Pariškim sporazumom.
Hrvatska pošta prvi je kvartal 2022. zaključila s velikim aktivnostima na području održivosti i društveno-odgovornog poslovanja. U ožujku je objavila pristupanje inicijativi The Climate Pledge – međunarodnoj, međusektorskoj zajednici tvrtki i organizacija koju su 2019. osnovale tvrtke Amazon i Global Optimism. Uz Finsku poštu, Hrvatska pošta postala je jedini poštanski operator koji se priključivanjem ovoj inicijativi posvetio postizanju nulte stope emisije ugljika do 2040. – deset godina prije cilja postavljenog Pariškim sporazumom.
A jedan od načina na koji će Pošta smanjiti emisije ugljika je postavljanjem paketomata, novog i beskontaktnog dostavnog kanala. Hrvatska pošta u ožujku je postavila već 150. od ukupno 300 paketomata koliko će ih ukupno biti na frekventnim i lako dostupnim lokacijama diljem Hrvatske. Ovaj novi i sve popularniji dostavni kanal povećava postotak uručenja u prvom pokušaju, a dostavna vozila trebaju obići manje lokacija i samim time se smanjuje emisija štetnih plinova. Samo na jednom paketomatu mogu se isporučiti ili poslati desetci pošiljaka, a paketomati se u pravilu nalaze na frekventnim i lako dostupnim lokacijama do kojih se u većini slučajeva može doći pješke, javnim prijevozom ili biciklom.
Osim uvođenja novih i zelenijih dostavnih kanala, poštari sve više koriste električna vozila u u kojima poštari stižu na adrese korisnika. S voznim parkom koji broji više od 200 električnih vozila i koji se kontinuirano širi, Pošta trenutno smanjuje emisije štetnih plinova za više od 150 tona godišnje. U Zagrebu, Osijeku i Velikoj Gorici postavljene su i punionice za električna vozila čime su osiguran preduvjeti za daljnje širenje zelenog voznog parka. Sve navedene aktivnosti dio su strateški definiranih ciljeva Strategije upravljanja održivošću „Rastemo zeleno i održivo“. Cilj strategije je dugoročni stabilan rast koji će usto imati i pozitivan učinak na okoliš.
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 350 članova, koji zapošljavaju oko 100.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se