_13527.png.axd?width=600&height=450&crop=auto&quality=80)
Mundoaka Street Food jedinstven je brand u srcu Zagreba. Ovaj mali, urbani restoran oživio je gastro scenu u Hrvatskoj svojim „street food“ konceptom u svibnju 2014. godine, zbog čega je uvršten na popis vrhunskih restorana prestižnog Michelinovog vodiča 2017. i 2018. godine za Hrvatsku.
Ime Mundoaka akronim je za "Svijet je ovdje", a logotip branda znači "volim te" na znakovnom jeziku. Pristup je globalan, a fokus je usmjeren na integraciju u lokalnu zajednicu pružanjem iznimnog iskustva, a način da se to postigne jest priprema izvrsne svjetske hrane. Slogan branda jest „Hrana sa Srcem i Dušom“, a daje visoko kvalitetnu hranu po prihvatljivim cijenama. Mundoaka je razvila i vlastitu liniju proizvoda Dulce Leche (krem karamela), Mundoaka craft pivo i službeni je predstavnik Otro Mundo piva za Europu. Mundoaka neobjašnjivo pogađa „ono nešto“ u korisnicima. Nastavlja graditi brand kvalitetnim pristupom prema očekivanjima krajnjih korisnika i planiranjem daljnjeg poticanja uspjeha na globalnom tržištu s krajnjim ciljem optimiziranja kvalitativnog potencijala kulturološki orijentiranog lifestyle branda. Vlasnici iz New Yorka, Tom Novak i Jimi Pierre Antoine preuzeli su vlastito internacionalno iskustvo te stalno istražuju kako ga učiniti još boljim. Mundoaka je mjesto gdje je zagrebačka revolucija hrane započela i trude se pomicati granice u interesu svojih korisnika. Mundoaka Street Food isto je što i „Hrana sa Srcem i Dušom“.
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 350 članova, koji zapošljavaju oko 100.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se