
Val grupa, čiji je član Alpheus, provela je četvrto godišnje istraživanje Nulti kvadrant, jedino komercijalno longitudinalno istraživanje koje analizira stavove, uvjerenje, strahove i očekivanja hrvatskih građana kao i pregled ključnih društvenih trendova uspoređenih s rezultatima prethodnih godina.
Nulti kvadrant je jedino komercijalno longitudinalno istraživanje koje analizira stavove, uvjerenje, strahove i očekivanja hrvatskih građana kao i pregled ključnih društvenih trendova uspoređenih s rezultatima prethodnih godina.
Kompanije se suočavaju s izazovom slabe percepcije potrošača o njihovom društveno-odgovornom poslovanju pa tako čak 70 posto potrošača smatra da je načelo društveno odgovornog poslovanja, koje uključuje brigu kompanija o problemima zajednice, a ne samo o profitu, ključni faktor koji utječe na njihove odluke o kupnji. Dobiveni podaci naglašavaju potrebu da korporativni sektor u Hrvatskoj strateški pristupi ovom pitanju u sljedećoj godini, osobito jer tek svaki deseti potrošač smatra da kompanije u Hrvatskoj to doista i čine.
Dosad najpesimističniji godišnji indeks optimizma, dodatni pad povjerenja u sve sektore koji čine temelj demokratskog društva te sve veća opća zabrinutost građana, prema našem razumijevanju, zahtijevaju od poslovnih i političkih elita manje kompromisa, a više hrabrih iskoraka i bolje komunikacije. Rezultati istraživanja nameću tri prioritetna područja koja traže hitno djelovanje: suzbijanje rasta cijena, politiku integracije imigranata koja bi pomirila goruće potrebe tržišta za radnom snagom i kulturni suživot te uspostavljanje podrške za mentalno zdravlja djece i mladih. Nadu jedino ulijeva činjenica da je znanje i dalje najvažniji resurs, koje čak 85 posto građana vidi kao najisplativiju investiciju, što je ujedno i jedini nalaz istraživanja koji pokazuje pozitivni trend rasta u ove četiri godine.
Razumijevanje konteksta vremena iznimno je važno prilikom svakog strateškog i komunikacijskog planiranja, zato četvrtu godinu zaredom Val grupa provodi istraživanje Nulti kvadrant, kojem je zadatak utvrditi stavove, očekivanja i strahove hrvatskih građana na kraju godine. Kontinuitet našeg istraživanja omogućava jasniji uvid u trendove zbog čega je Nulti kvadrant jedan od ključnih uvida za poslovna i komunikacijska planiranja u 2024. godini, a mi u Val grupi smo tu da vam, svojim znanjem i iskustvom, pri tome pomognemo.
Više informacija dostupno je na poveznici.
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 350 članova, koji zapošljavaju oko 100.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se