Nazad na vijesti
Objavljeno istraživanje Nulti kvadrant
14. prosinac 2023.

Objavljeno istraživanje Nulti kvadrant

Val grupa, čiji je član Alpheus, provela je četvrto godišnje istraživanje Nulti kvadrant, jedino komercijalno longitudinalno istraživanje koje analizira stavove, uvjerenje, strahove i očekivanja hrvatskih građana kao i pregled ključnih društvenih trendova uspoređenih s rezultatima prethodnih godina.

Nulti kvadrant je jedino komercijalno longitudinalno istraživanje koje analizira stavove, uvjerenje, strahove i očekivanja hrvatskih građana kao i pregled ključnih društvenih trendova uspoređenih s rezultatima prethodnih godina.

Kompanije se suočavaju s izazovom slabe percepcije potrošača o njihovom društveno-odgovornom poslovanju pa tako čak 70 posto potrošača smatra da je načelo društveno odgovornog poslovanja, koje uključuje brigu kompanija o problemima zajednice, a ne samo o profitu, ključni faktor koji utječe na njihove odluke o kupnji. Dobiveni podaci naglašavaju potrebu da korporativni sektor u Hrvatskoj strateški pristupi ovom pitanju u sljedećoj godini, osobito jer tek svaki deseti potrošač smatra da kompanije u Hrvatskoj to doista i čine.

Dosad najpesimističniji godišnji indeks optimizma, dodatni pad povjerenja u sve sektore koji čine temelj demokratskog društva te sve veća opća zabrinutost građana, prema našem razumijevanju, zahtijevaju od poslovnih i političkih elita manje kompromisa, a više hrabrih iskoraka i bolje komunikacije. Rezultati istraživanja nameću tri prioritetna područja koja traže hitno djelovanje: suzbijanje rasta cijena, politiku integracije imigranata koja bi pomirila goruće potrebe tržišta za radnom snagom i kulturni suživot te uspostavljanje podrške za mentalno zdravlja djece i mladih. Nadu jedino ulijeva činjenica da je znanje i dalje najvažniji resurs, koje čak 85 posto građana vidi kao najisplativiju investiciju, što je ujedno i jedini nalaz istraživanja koji pokazuje pozitivni trend rasta u ove četiri godine.

Razumijevanje konteksta vremena iznimno je važno prilikom svakog strateškog i komunikacijskog planiranja, zato četvrtu godinu zaredom Val grupa provodi istraživanje Nulti kvadrant, kojem je zadatak utvrditi stavove, očekivanja i strahove hrvatskih građana na kraju godine. Kontinuitet našeg istraživanja omogućava jasniji uvid u trendove zbog čega je Nulti kvadrant jedan od ključnih uvida za poslovna i komunikacijska planiranja u 2024. godini, a mi u Val grupi smo tu da vam, svojim znanjem i iskustvom, pri tome pomognemo.

Više informacija dostupno je na poveznici.

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 350 članova, koji zapošljavaju oko 100.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se