Nazad na vijesti
Dobrodošlica novom članu: AGB Nielsen istraživanje medija d.o.o.
16. travanj 2019.

Dobrodošlica novom članu: AGB Nielsen istraživanje medija d.o.o.

Nielsen je međunarodna kompanija prisutna na svih 5 kontinenata, posvećena najvišim standardima nezavisnog mjerenja ponašanja potrošača. Jedna od užih specijalnosti Nielsena jest mjerenje gledanosti televizije.

Nielsen je vodeća je kompanija u praćenju i istraživanju gledanosti TV programa, a svoja istraživanja o gledanosti televizije u svijetu objavljuje od 1976. godine. Veliki uspjeh kompanija je postigla zahvaljujući korištenju metode elektronskih uređaja za prikupljanje podataka (peoplemeter-a) te zaštićenim sustavom ponderiranja i algoritama koji garantiraju visoku točnost podataka.
 
Nielsen u Hrvatskoj održava reprezentativan panel koji broji 2.500 ispitanika od kojih je svaki član pokriven jasnim pristankom u skladu sa GDPR smjernicama.
Svi korisnici Nielsen TAM podataka (TV Audience Measurement) imaju pristup tim podacima kroz Arianna softver.
Osim mjerenja TV gledanosti, Nielsen je razvio i napredna rješenja za mjerenje digitalnih sadržaja.

Učlanite se

Pridružite se vodećoj međunarodnoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj.

Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 240 članova, koji zapošljavaju više od 80.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.

pridružite nam se