Rezultati drugog godišnjeg istraživanja agencije Media Val (matična kompanija AmCham člana Alpheusa Public Affairsa) o stavovima, uvjerenjima, strahovima i očekivanjima hrvatskih građana te ključnim trendovima proizašlim iz okolnosti u kojima živimo i poslujemo zadnjih godinu i pol dana, od početka pandemije.
Činjenica je da promjene u ponašanju i potrebama građana od brendova i kompanija, ali i javnog sektora, zahtijevaju prilagodbu poslovnih politika, stoga dobiveni nalazi predstavljaju svojevrsnu polazišnu točku te potencijalno mogu poslužiti kao podloga pri planiranju održivih poslovnih strategija.
Istraživanje je provedeno je u suradnji s agencijom Ipsos na uzorku od 603 ispitanika članova Ipsosovog on-line panela reprezentativnih za populaciju korisnika interneta dobi od 18 do 60 godina.
Za više informacija, slobodno se obratite:
Zdravko Ivić
Senior Consultant/Partner
ALPHEUS Public Affairs
zdravko.ivic@alpheus.hr
M +385 98 98 73 607
http://www.alpheus.hr
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S 326 članova, koji zapošljavaju više od 95.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se