
Val grupa, čiji je član i Alpheus, provela je treće godišnje istraživanje Nulti kvadrant, koje ispituje i analizira stavove, uvjerenja, strahove i očekivanja hrvatskih građana na kraju ove gospodarski izazovne godine te pregled ključnih trendova usporedbom s rezultatima prethodnim istraživanja.
Istraživanje pokazuje da su hrvatski građani su puno pesimističniji nego prethodne godine, pogotovo u pogledu osobnog financijskog stanja te političke i gospodarske situacije, a povjerenje u medije, institucije i kompanije je u padu. Gotovo 90 posto potrošača je značajno ili jako zabrinuto oko daljnjeg porasta cijena, no tek svaki četvrti smatra da će smanjiti osobnu potrošnju, a čak 40 posto građana smatra da će trošiti više nego prije. Istraživanje jasno pokazuje da se nalazimo u vremenu permanentne krize i stalnih promjena, koje brže nego ikad mijenjaju stavove i ponašanja građana, zbog čega se kao strateški zadatak kompanija, institucija i medija postavlja vraćanje povjerenja kroz prilagođenu i vjerodostojnu komunikaciju.
Glavne nalaze istraživanja možete naći na engleskom i hrvatskom u privitku na linku u nastavku: https://valgrupa.hr/nulti-kvadrant-2022/
Istraživanje je provedeno u suradnji s agencijom Ipsos na uzorku od 603 ispitanika članova Ipsosovog online panela, reprezentativnih za populaciju korisnika interneta dobi od 18 do 60 godina.
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 350 članova, koji zapošljavaju oko 100.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se