AmCham Croatia Live with Harvard Business Review Press 16.6.
AmCham u suradnji s Harvard Business Review Press-om donosi vrhunske pisce knjiga o menadžmentu. Ovaj put gost je bio Joseph Pine II, suautor knjige "Ekonomija iskustva".
Kraj ekonomije iskustva?
Odgovor vlada širom svijeta na COVID-19 opustošio je mnoge sektore svjetske ekonomije. A upravo su ona poduzeća koja su čvrsto obuhvaćena ekonomijom iskustva najviše povrijeđena - kafići i restorani, kazališta, sportska događanja, muzeji, trgovački centri, posebno turizam, uključujući ne samo destinacije, već i aviokompanije, hotele, tvrtke za prijevoz i slično - jer se upravo na takvim mjestima okupljaju ljudi. Pa kako bi poduzeća – osobito ona teško pogođena korona krizom - trebala reagirati? Prvo, budite ljudi. Zatim ne želite samo oživjeti svoje poslovanje dok se gospodarstvo napokon počinje oporavljati - pogotovo ako je u centru vašeg poslovanja fizičko iskustvo. Bez obzira na vašu djelatnost, trebate iskoristiti ovo vrijeme koje vam je dano da osvježite mjesta, redizajnirate ponudu i obnovite svoje mogućnosti.
Knjigu možete kupiti a članovi AmCham-a imaju 20% popusta prilikom kupnje e-knjige koristeći kod AMCHAM2020.
Pogledajte snimke događanja Harvard Business Review Press-a.
O autoru
Koautor knjige The Experience Economy, Joseph Pine II međunarodno je priznati autor, govornik i savjetnik za menadžment tvrtki Fortune 500, kao i poduzetničkih početnika. Joe i njegov partner James H. Gilmore napisali su 1999. najprodavaniju knjigu Ekonomija iskustva: Rad je kazalište i svako poslovanje je pozornica, koja pokazuje kako roba i usluge više nisu dovoljne; ono što tvrtke danas moraju ponuditi su iskustva - događaji za pamćenje koji svakog kupca angažiraju na sebi svojstven način.