AmCham Talents - 20 pravila za dobru kreativu
Sedmo predavanje ovogodišnjeg programa AmCham Talents održao je Luka Duboković, CEO BBDO Zagreb i jedan od najiskusnijih stručnjaka u hrvatskoj oglašivačkoj industriji.
S bogatom karijerom koja traje više od 25 godina, Luka Duboković svoje je iskustvo gradio kroz rad na brojnim kampanjama za vodeće domaće i međunarodne brendove poput Zagrebačke pivovare, IKEA-e, A1, HT-a, Podravke, Erste banke, Coca-Cole, Atlantica i mnogih drugih. Tijekom predavanja sudionicima je prenio svoje znanje o procesu stvaranja kreativnih marketinških kampanja, ističući važnost strateškog razmišljanja, razumijevanja potrošača i upornosti u oglašivačkom poslu.
U svom zanimljivom i dinamičnom izlaganju Luka Duboković je kroz primjere iz prakse prikazao kako se ideje rađaju, razvijaju i pretvaraju u učinkovite komunikacijske kampanje. Posebno je naglasio važnost emocionalne povezanosti s publikom i dosljednosti brenda kroz različite kanale komunikacije.
Polaznici su imali priliku čuti i o ulozi kreativnosti u poslovnom kontekstu: kako balansirati između inovativnosti i poslovnih ciljeva, te kako stvoriti kampanju koja ne samo da osvaja nagrade, već i mjeri stvarne rezultate. Luka je podijelio i zanimljive uvide o evoluciji oglašavanja, utjecaju digitalnih platformi te promjenama u ponašanju potrošača koje oblikuju današnje marketinške strategije.
Predavanje je bilo inspirativno i edukativno, pružajući polaznicima konkretne uvide u svijet kreativnog rada, strateškog planiranja i komunikacije brenda.
