AmCham Talents - 20 pravila za dobru kreativu
Luka Duboković, CEO BBDO govorit će o kreativnom radu i pripremi marketinških kampanja.
Luka Duboković u oglašivačkoj industriji djeluje od 1996. godine. Većinu svoje karijere proveo je u agenciji BBDO Zagreb, prvo kao voditelj projekata, a potom kao voditelj strateškog planiranja. Posljednjih 10 godina nalazi se na poziciji glavnog direktora (CEO).
Tijekom više od 25 godina duge karijere radio je na kampanjama za brojne lokalne i međunarodne brendove i kompanije, među kojima su: Zagrebačka pivovara, IKEA, A1, HT, Podravka, Molson Coors, Erste banka, Pliva, Coca-Cola, Atlantic, Adidas, Dukat, Karlovačka pivovara, Franck, Pepsi, American Express, PBZ, Jana, Jamnica, INA, HTZ, Henkel i mnogi drugi.
Četiri puta bio je član žirija hrvatske nagrade EFFIE, te član žirija europske nagrade EURO EFFIE 2015. godine. Član je Suda časti Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Luka je diplomirao 1996. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
.