Member seminar: Korporativna kultura za razvoj tvrtke i zadržavanje zaposlenika
Na seminaru za članove fokusirali smo se na tematiku kako organizacijska kultura utječe na privlačenje i zadržavanje talentiranih zaposlenika. Polaznici seminara izjavili su kako bi vrlo rado vidjeli i drugi dio seminara.
Na danas održanom seminaru za članove usredotočili smo se na temu: Aktualni trendovi u organizacijskoj kulturi i uloga koju ona ima u privlačenju i zadržavanju talentiranih zaposlenika. Započeli smo s predstavljanjem sjedeći u krugu prikupljanjem informacija svih sudionika "s ruba" da izgradimo centar, namjeru. Sudionici su podijelili početno pitanje za grupu i zaseban pojam na temu korporativne kulture. Pojmovi poput zadovoljstva, vrijednosti, profesionalnog razvoja, dobrobiti zaposlenika i fleksibilnosti bili su neki od spomenutih.
Jean-Pierre Kallanian, domaćin seminara i stručnjak za ljudske resurse, proces je nastavio kratkom prezentacijom. Objasnio je zanimljiv koncept EPIC modela (Explore, Play, Inspire, Connect), kao i kako se tehnološki trendovi poput proširene stvarnosti, miješane stvarnosti, rubnog računanja, blockchaina, Big Data, IoT i AI odražavaju na izazove ljudima i organizacijama. Pojmovi individualne percepcije, višestruka stvarnost, povjerenje, transparentnost, decentralizacija, kolektivna svijest, emocionalna inteligencija, međusobna povezanost, etika i naslijeđe istaknuti su kao trendovi. Kultura je u konačnici način na koji se ljudi ponašaju. To je glagol, a ne imenica. Zaboravljamo važnost aktivnosti jedne osobe. Ponašanje mnogih "ja" čine kolektivnu kulturu "mi".
Kako bi se dodatno potaknulo sudjelovanje i razmjena znanja, korišten je format World Café da bi sudionici surađivali promatrajući suštinu istraživanja. To je dovelo do dubljih rasprava o vođenju primjerom, ulozi menadžmenta, otvorenosti za povratne informacije, proaktivnosti, angažiranju zaposlenika i prihvaćanju promjena. Kroz seminar smo naučili praktične savjete i trikove kako njegovati, razvijati i njegovati korporativnu kulturu pomoću snage malih gesta.
Polaznici seminara rekli su da će rado pohađati i drugi dio seminara. Svi sudionici aktivno su sudjelovali, i to iz sljedećih tvrtki članica AmCham-a: Addiko Bank, Adecco, Carlsberg Croatia, Codupo, Ecolab, EOS Matrix, Institut za istraživanje i edukaciju Zaposlena mama, Manpower, Orbico, SOS Dječje selo Hrvatska, TMF Croatia, Valamar Riviera, Vertiv Croatia, Visoko učilište Algebra.
Tko može sudjelovati?
Seminar je namijenjen direktorima ili voditeljima ljudskih potencijala, marketinga ili odnosa s javnošću, zatim voditeljima promjena, projekata, odjela ili timova; ili za sve zainteresirane o temi korporativne kulture.