Poslovni doručak - Fiskalizacija 2.0
AmCham je održao poslovni doručak na temu fiskalizacije 2.0 u suradnji s Poreznom upravom.
Američka gospodarska komora u Hrvatskoj je organizirala poslovni doručak u suradnji s Poreznom upravom posvećen novostima koje donosi sustav fiskalizacije 2.0. Na događanju su se predstavnici poslovne zajednice detaljno upoznali s nadolazećim zakonodavnim promjenama i praktičnim implikacijama koje će stupiti na snagu 1. siječnja 2026. godine.
Gospođa Marijana Vuraić Kudeljan, zamjenica ravnatelja Porezne uprave, detaljno je predstavila najnovije informacije o primjeni fiskalizacije 2.0, ključne obveze za poduzeća, promjene vezane uz izvještavanje, knjiženje i prijenos podataka te tehničke i operativne zahtjeve za provedbu. Gospođa Vuraić Kudeljan je također predstavila novu digitalnu platformu FiskAplikaciju.
Kroz prezentaciju su predstavljeni relevantni primjeri koji obuhvaćaju:
- Predujmove
- Dvije moguće metode izvještavanja kod preplaćenog iznosa
- Promjena načina plaćanja i pripadajuće oznake u izvještavanju
- Samoizdavanje eRačuna: obavezan proces P12 i dvostruka fiskalizacija (ulazna i izlazna)
- KPD klasifikacija
- Isporuke o kojima se izvještava
- Način rada i prilagodbe paušalnog rada u nadolazećim razdobljima
- Daljnje korištenje papirnatih računa za određene subjekte
Nakon prezentacije uslijedila je rasprava na kojoj su sudionici postavili konkretna pitanja kako bi se što bolje pripremili za nadolazeće zakonodavne obveze, a na njih je zajedno s gospođom Vuraić Kudeljan odgovarala i gospođa Renata Kalčić, pomoćnica ravnatelja u Poreznoj upravi.
Događanje je omogućilo članovima AmCham-a da bolje planiraju prilagodbu svojih internih sustava, procesa i IT rješenja te osiguraju usklađenost s novim zahtjevima fiskalizacije 2.0.
