The Heart of Business - Live with Harvard Business Review Press

AmCham u suradnji s Harvard Business Review Press-om donosi vrhunske pisce knjiga o menadžmentu. Na ovom on-line događanju Hubert Joly, profesor na Harvard School of Business i bivši direktor Best Buy-a, predstavio je ključne uvide iz svoje nove knjige The Heart of Business.

The Heart of Business - Načela vodstva za sljedeću eru kapitalizma

Godina neviđenih promjena potaknula je čelnike da preispitaju svrhu poslovanja i javnost da od njih očekuje više. Iako kapitalizam dionika zvuči kao rješenje, mnoge tvrtke i čelnici strahuju da si ga ne mogu priuštiti, sumnjaju u njegovu učinkovitost ili nisu sigurni odakle početi i kako ići naprijed - posebno tijekom globalne krize.

Hubert Joly, bivši izvršni direktor Best Buya, otkriva svoju osobnu filozofiju postizanja izvanrednih rezultata za sve dionike stavljajući svrhu i ljude na prvo mjesto.

Prema Joly, "srce posla" odnosi se na ostvarivanje plemenite svrhe, stavljanje ljudi u središte, stvaranje okruženja u kojem svaki zaposlenik može procvjetati i tretiranje dobiti kao ishoda, a ne cilja. U središtu je posla ideja da je „posao je ljubav koja se vidi“ i da tvrtke mogu biti snaga za dobro služeći ljudima.

Jolyin pristup lako je razumjeti; provođenje u praksi je teže. Potrebno je radikalno preispitati kako gledamo na posao, kako definiramo tvrtke, kako motiviramo i kako vodimo. Da bi pomogao na ovom putovanju, Joly dijeli nezaboravne priče, lekcije i praktične savjete, mnoge izvučene iz vlastite osobne transformacije od tvrdog McKinsey savjetnika do vođe koji vjeruje u ljudsku magiju.

Pogledajte snimke događanja Harvard Business Review Press-a.

calendar_month 26. svibnja 2021
location_onWebinar

O autoru+