Izvješće DHL-a i Cranfield škole menadžmenta: E-trgovina mijenja B2B trgovanje

Izvješće pruža praktičan vodič za specifične digitalne značajke i strategije koje rabe poduzetnici koji razvijaju prekograničnu e-trgovinu kako bi bolje razumjeli i usporedili vlastitu razinu razvoja e-trgovine. E-trgovina radikalno mijenja način na koji B2B tvrtke posluju i otvara nove prilike za trgovanje širom zemaljske kugle, dok istodobno pruža izazov mnogim etabliranim tvrtkama da posluju u korak sa bržim novim poduzetnicima. Da bi se natjecale u takvom mijenjajućem okruženju, B2B tvrtke moraju također promijeniti svoje lance opskrbe te postati transparentne, jednostavnije, dostupnije i fleksibilnije. DHL Express je na jako dobroj poziciji da pomogne industrijskim tvrtkama da se aktivnije prošire na e-trgovanje. Tvrtkama koje žele razviti fleksibilnost u vlastitim mrežama i odgovoriti na prekomorsku potražnju koja raste, ponekad i neočekivano, uvođenjem online ponude, možemo ponuditi globalnu mrežu koja omogućava prekomorsku isporuku od vrata do vrata premium usluga. Ovaj izvještaj prepoznaje pet kategorija primjena koje su neophodne B2B online platformama: digitalna infrastruktura, zadovoljstvo klijenata, prilagođavanje klijentu, pojednostavljena integracija i sinkronizacija logistike. Također nudi praktične savjete tvrtkama koje žele dalje razvijati svoje kapacitete u ovih pet kategorija poput korištenja pametnih aplikacija da zabilježe bolje podatke i unaprijede sliku o potrošačima, te da istraže nabavne procese u veleprodaji kako bi znali razvijati velike trgovinske mreže.