Lei Lou ulazi na američko tržište sudjelovanjem na prestižnom modnom sajmu

Sajam, koji se održao u njujorškom Pieru 36, okupio je preko 250 novih brandova i više od 1000 buyera na jednom mjestu, u okruženju dizajniranom tako da u isto vrijeme spaja posao i zabavu. Brand Assembly Show se održava sezonski u New Yorku, Los Angelesu i Dallasu, ali ovaj, u samom srcu Manhattana, bio je itekako poseban za Lei Lou. Naime, iako je kao brand već neko vrijeme prisutan na velikom američkom tržištu, što uključuje sudjelovanje na najvažnijim red carpetima i događanjima, kao i to da su se u kreacijama branda pojavljivale zvijezde s holivudske i glazbene A liste, sudjelovanje na Brand Assemblyu predstavlja prvi službeni izlazak ove modne marke pred američke buyere.

Ovaj suvremeni i inovativni sajam idealna je prilika za to jer okuplja najbolji roster mladih dizajnera današnjice u opuštenoj i zabavnoj atmosferi, kako bi i brandovi i buyeri mogli na jednostavan način dogovarati nove poslove, što je ujedno i sjajan način da se najbolji među njima istaknu u konkurenciji i dobiju priliku za nove poslovne pothvate i suradnje o kojima su mnogi od njih prije mogli samo sanjati.