Mondelēz International i Lotus Bakeries udružuju snage

Kompanije Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ) i Lotus Bakeries (Euronext: LOTB) objavile su strateško partnerstvo s ciljem omogućavanja širenja plasmana i rasta brenda Biscoff® u kategoriji keksa u Indiji, kao i razvoja zanimljivih novih čokoladnih proizvoda kombinujući jedinstven, karameliziran, hrskav Biscoff® okus i teksturu s Mondelēz-ovim poznatim Cadbury, Milka i drugim ključnim brendovima čokolade u Europi, uz mogućnost globalnog širenja. Ovo partnerstvo pruža nove mogućnosti objema kompanijama za ubrzavanje svojih ambicija rasta u atraktivnim kategorijama čokolade i keksa, s opcijama širenja na dodatna tržišta i/ili u sličnim kategorijama.

U okviru partnerstva, kompanija Mondelēz International iskoristit će svoju široku distributivnu mrežu i prisutnost na lokalnom tržištu da proizvodi, plasira, distribuira i prodaje Biscoff® keks u Indiji. Kompanija Lotus Bakeries ima za cilj postići značajnu vidljivost i rast prodaje na ovom tržištu s velikim potencijalom, dok će Mondelēz ojačati svoje već snažno prisustvo u tradicionalnoj i modernoj trgovini kako bi proširio svoju ponudu keksa u premium segmentu s velikom potražnjom.

Pored rasta brenda Biscoff® u Indiji, dvije kompanije će zajedno raditi na razvoju i plasmanu ko-brendiranih čokoladnih proizvoda na drugim tržištima. Iako su specifični formati još uvijek u ranoj fazi razvoja, kompanije imaju za cilj ponuditi inovacije u kategoriji čokolade koje će iznenaditi i oduševiti potrošače. Očekuje se da će prvi ko-brendirani proizvodi biti lansirani početkom 2025. godine, uz Cadbury i Biscoff® u Velikoj Britaniji i Milka i Biscoff® u Europi.

"Radujemo se partnerstvu s kompanijom Lotus Bakeries s ciljem omogućavanja rasta brenda Biscoff® u Indiji, gdje već uživa lojalnost potrošača", rekao je Dirk Van de Put, predsjednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Mondelēz International. "Ovo partnerstvo pomoći će ubrzati naš strateški fokus u kategoriji keksa ponudom premium brenda voljenog na brojnim tržištima mnogo široj populaciji. Istovremeno, radujemo se zajedničkom razvoju novih, inovativnih čokoladnih okusa i formata u Europi, što će dodatno ojačati konstantnu lojalnost potrošača poznatim brendovima obje kompanije."

“Drago nam je što smo udružili snage sa svjetskim igračem broj jedan u kategoriji biskvita, kompanijom Mondelēz International, i zahvalni smo što imaju povjerenje u naš brend Biscoff®", izjavio je Jan Boone, izvršni direktor kompanije Lotus Bakeries. "Radujemo se što će nam njihova komercijalna ekspertiza, znanje i prisutnost na specifičnom tržištu u Indiji biti osnova daljeg uspjeha i vjerujemo da je sada pravo vrijeme za širenje naše distribucije na ovom rastućem tržištu. Dodatno, drago nam je da naš Biscoff® brend pridodamo jednoj od vodećih svjetskih kompanija za proizvodnju čokolade. Naši sjajni okusi savršeno upotpunjuju jedni druge i uvjereni smo da će naša zajednička posvećenost inovacijama i kvaliteti oduševiti kupce i potrošače.”