Treće godišnje istraživanje Nulti kvadrant

Istraživanje pokazuje da su hrvatski građani su puno pesimističniji nego prethodne godine, pogotovo u pogledu osobnog financijskog stanja te političke i gospodarske situacije, a povjerenje u medije, institucije i kompanije je u padu. Gotovo 90 posto potrošača je značajno ili jako zabrinuto oko daljnjeg porasta cijena, no tek svaki četvrti smatra da će smanjiti osobnu potrošnju, a čak 40 posto građana smatra da će trošiti više nego prije. Istraživanje jasno pokazuje da se nalazimo u vremenu permanentne krize i stalnih promjena, koje brže nego ikad mijenjaju stavove i ponašanja građana, zbog čega se kao strateški zadatak kompanija, institucija i medija postavlja vraćanje povjerenja kroz prilagođenu i vjerodostojnu komunikaciju.

Glavne nalaze istraživanja možete naći na engleskom i hrvatskom u privitku na linku u nastavku: https://valgrupa.hr/nulti-kvadrant-2022/

Istraživanje je provedeno u suradnji s agencijom Ipsos na uzorku od 603 ispitanika članova Ipsosovog online panela, reprezentativnih za populaciju korisnika interneta dobi od 18 do 60 godina.